سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران, دندانپزشکی شبانه روزی تهران, بهترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بهترین دندان پزشکی تهران, دندان پزشکی شبانه روزی تهران, بزرگترین کلینیک دندان پزشکی تهران

روش جدید ایمپلننت IGI برای رفع بی دندانی

کاشت ایمپلنت به روش دیجیتالی باعث افزایش سرعت و دقت در جراحی ایمپلنت گردیده است . یکی از این روش ها IGIمی با شد که به شبیه سازی کاشت ایمپلنت به کمک فایل دیجیتالی یا همان CBCT  می پردازیم که کاشت ایمپلنت به روش دیجیتالی دغه دغه بی دندانی بیمار به صفر می رساند و هر گونه خطا در جراحی ایمپلنت را جلو گیری می کند که برای آشنایی بیشتر  مطالعه متن زیر بپردازید 

ایمپلنت دندان

راهنمای جراحی تصویری، یکی از پیشرفته ترین سیستم های جراحی ایمپلنت در جهان می باشد، این نوع سیستم جدید راهنمای ایمپلنت (IGI) استفاده از CBCTرا گسترش می دهد تا جراحی در لحظه، ردیابی با سرعت نور بدون هیچ گونه تاخیری روی صفحه نمایش امکان پذیر باشد.

این نوع جراحی دارای دقت نیم میلیمتری می باشدو قابلیت توقف خودکار برای حداکثر ایمنی می باشد، در صورتی که مته خارج از منطقه برنامه ریزی شده قرار بگیرد ، مته به طور خود کار سریعا خاموش می شود.

در طی چند سال گذشته، فرصت های جدیدی در دندانپزشکی همزمان با رشد چشمگیر در بازار ایمپلنتولوژی به وجود آمده که باعث پیشرفت های تکنولوژیکی و کاهش هزینه ها شده است.

این سیستم جدید جراحی فری هند است که دید آزاد از محل جراحی، حفظ حس لامسه جراح و کاربرد قضاوت بالینی درون جراحی را یکپارچه می کند.

داده های اخیر تغییرات چشمگیری را در استفاده از تکنولوژی برای قرار دادن ایمپلنت های دندانی نشان می دهد.

طبق تحقیقات در کشور آمریکا بازار سی تی اسکن های دندان ( CBCT) بیش از سیصد درصد از حدود 8000 در سال 2012 به بیش از 4000 تا نیز رسیده است.

در هنگام استفاده از سیستم IGI، جراح دندانپزشک نوک مته و برنامه از پیش تعیین شده را مشاهده می کند که هردوبرروی سی بی سی تی سه بعدی، قابل مشاهده می باشند، و استخوان دندان های مجاور، کانال عصبی، ریشه ها و ناحیه سینوسی را نشان می دهد.

صفحه نمایش در سیستم IGIدارای سیستم ردیابی روتین منحصر بفرد با تاخیر صفر می باشد. این عمل جراحی دیجیتالی، به صورت تصویری دیجیتالی، برنامه ریزی دیجیتالی، و ترمیم های دیجیتالی است که در نهایت یک پازل دیجیتالی را در جراحی ایمپلنت دندان را  تکمیل می کند.

در طول عمل جراحی، جراح قادر به نظارت بر مسیر دریل روی صفحه نمایش و تنظیم دقیق محل جراحی در هنگام کاشت ایمپلنت می باشد.

داده های به دست آمده نشان می دهد دندانپزشکان عمومی بیشتر در سراسر جهان از تکنولوژی جدید و مقرون به صرفه استفاده می کنند که عوارض مربوط به جراحی ایمپلنت را کاهش داده و زمان جراحی نیز کم می شود.

این روش جدید راهنمای جراحی مبتنی بر تصویر ، دندانپزشکان را قادر می سازد تا رویه های خود را با کاهش استرس ، به طوری که اجازه می دهد آن ها در جراحی دقیق عمل کنند و اطمینان حاصل کنند که می توانند کار خود را با ثبات تکرار کنند.