سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران, دندانپزشکی شبانه روزی تهران, بهترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بهترین دندان پزشکی تهران, دندان پزشکی شبانه روزی تهران, بزرگترین کلینیک دندان پزشکی تهران

قبل از ایمپلنت دندان، متقاضی چه مواردی را باید بداند

یکی از روش های جراحی پر طرفدار برای جانشینی دندان از دست رفته ایمپلنت می باشد، جهت انجام این جراحی باید بررسی هایی انجام شود تا مشخص شود که وضعیت لثه و فک شخص متقاضی قابلیت کاشت دندان را دارد یا خیر.

یک درمان موفق کاشت ایمپلنت به آماده سازی و همچنین یرنامه ریزی دقیق احتیاج دارد. اگر شما در حال بررسی ایمپلنت های دندانپزشکی هستید،می توانید با یک مشاوره پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.معمولا بسیاری از دندانپزشکان یک مشاوره پانزده دقیقه ای اولیه برای بیماران درخواست کننده کاشت ایمپلنت در نظر می گیرند.

در مشاوره بالینی ایمپلنت چه اتفاقاتی روی می دهد؟

ایمپلنت

بررسی کامل دهان شما:

معاینه دهان توسط دندانپزشک ، می تواند برای او یک ارزیابی دقیق باشد که تمام شرایط دهان را به نمایش می گذارد. او سلامت دندان های باقی مانده را مورد بررسی قرار می دهد و اطمینان حاصل خواهد کرد که کاشت ایمپلنت به سلامت دندان های باقی مانده تاثیری نمی گذارد. برای کسب بهترین نتیجه لازم است که بهداشت دهان و دندان در حد مطلوبی باشد و بافت دچار مشکل نشده باشد. در صورت وجود مشکل در لثه باید قبل از قرار دادن ایمپلنت مشکل برطرف شود ، وجود پلاک باید بررسی و در صورت وجود درمان شود ، همچنین بررسی های لازم جهت وجود یا عدم وجود مشکلات فک باید مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی سلامت:

بررسی تمام مشکلات دندان، عادات اجتماعی و پیشینه مشکلات و بیماری ها توسط دندانپزشک مورد بررسی قرار می گیرد.

اگر شما فردی سیگاری هستید باید به شدت برروی نکشیدن سیگار قبل از انجام ایمپلنت تمرکز کنید، بسیاری از دندانپزشکان در صورت اطلاع از این موضوع ممکن است کاشت ایمپلنت را انجام ندهند تا زمانی که کشیدن سیگار متوقف شود و یا میزان مصرف آن به شدت کاهش یابد. در میان تمام موارد کشیدن سیگار می تواند با صدمه به بزاق دهان باعث خشک شدن دهان و درنتیجه جذب باکتری در دهان شود و بیماری لثه را تشدید کند ، همین موضوع برسیستم ایمنی تاثیر گذار است ، سایر موارد مانند سرطان، مصرف الکل و دیابت بر بهبودی پس از جراحی ایمپلنت تاثیر می گذارد.

بررسی ساختار استخوان:

یکی از الزامات کلیدی برای درمان ایمپلنت وجود استخوان کافی در فک می باشد، در هنگام کاشت ایمپلنت دندانپزشک بررسی می کند که استخوان ارتفاع کافی را دارا می باشد یا خیر . اگر میزان استخوان کافی  وجود نداشته باشد، دندانپزشک با استفاده از جراحی پیوند استخوان میزان استخوان کافی جهت پشتیبانی ایمپلنت را ایجاد می کند. ساختار استخوان از طریق اشعه ایکس و سی تی اسکن مورد بررسی قرار می گیرد.

مدلسازی از دهان:

دندانپزشک با استفاده از اشعه ایکس و مدلسازی دهان شما ، میزان قطر استخوان و شرایط فکی را برای جانشینی ایمپلنت مورد بررسی قرار می دهد ، همچنین برای اطمینان از صحیح بودن و درست بودن اندازه روکش ساخته شده ، عکس ها مختلفی از مراحل تهیه خواهد شد