سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران, دندانپزشکی شبانه روزی تهران, بهترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بهترین دندان پزشکی تهران, دندان پزشکی شبانه روزی تهران, بزرگترین کلینیک دندان پزشکی تهران

بررسی نرم افزار جدید simplant دستیار ایمپلنت دندان

نرم افزاری با عنوان symplant معرفی شده است که می توان با استفاده از آن مقدار دقت ایمپلنت کاشته شده را افزایش داد و هزینه های این جراحی را نیز با درصد زیادی کاهش داد.

ایمپلنت معمولا گران ترین درمان دندانپزشکی در سراسر دنیا می باشد ، زیرا مواد و وسایل ایمپلنت دندان گران می باشد، جایگزینی دندان بر اساس تجربه دندانپزشک و آزمون و خطا انجام می شد، اما امروزه با استفاده از تکنولوژی جدید ، ایمپلنت به طور دقیق در جای خود قرار می گیرد.

ایمپلنت جدید

Simplantنام نرم افزاری است که با مهندسی متخصصان ایرانی و تحقیقات آن توسط پروفسور تارویو از بلژیک انجام گرفت، با استفاده از این نرم افزار جراح ناچار بود با استفاده از سیستم های مختلف پرتونگاری و تجزیه تحلیل های موجود ، محل تقریبی ورود ایمپلنت به داخل استخوان فک را محاسبه و عمل سوراخ کردن استخوان فک را برای جایگزینی ایمپلنت به جای دندان مشخص کند.

با استفاده از نرم افزار simplant و سی بی سی تی از فک بیمار ، محل سوراخ فک کاملا دقیق و با استفاده از کامپیوتر مشخص می شود. Symplant جدیدترین روش در محاسبه محل کارگزاری پایه ایمپلنت با استفاده از روش های دقیق محاسباتی کامپیوتری است که با اسکن فک بیمار میسر می شود. نرم افزار simplant  میزان خطا در سوراخ کردن فک بیمار را جهت کاشت ایمپلنت به حداقل ممکن می رساند و همچنین میزان تهاجمی بودن ( با حفظ کیفیت بالای جراحی) کاهش چشمگیری پیدا می کند. باید متذکر شد که simplant وسیله یا تکنیک جراحی نیست بلکه نوعی سیستم کامپیوتری است که باعث آسان شدن شیوه ی جراحی ایمپلنت می شود.

این نرم افزار استاندارد های بین المللی دارد و قابلیت نصب بر روی انواع کامپیوتر های مطب ها و کلینیک ها را دارد، نتیجه این که کاشت دندان به این شیوه هزینه ها و مشکلاتی که حین جراحی به بیمار تحمیل می شد را کم کرد و همچنین میزان فاصله با عصب بسیار دقیق سنجیده شده و و در نظر گرفته می شود و احتمال صدمه به عصب و مشکلات بعدی کاشت ایمپلنت از بین می رود.