سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران, دندانپزشکی شبانه روزی تهران, بهترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بهترین دندان پزشکی تهران, دندان پزشکی شبانه روزی تهران, بزرگترین کلینیک دندان پزشکی تهران

امکان کاشت دندان بلافاصله بعد از کشیدن آن

معمولا در درمان ایمپلنت پس از گذاشتن ایمپلنت تاج دندان حدود چند ماه بعد قرار داده می شود ، اما چند ماه تا گذاشتن روکش زمان می برد، در روش کاشت ایمپلنت فوری این مدت زمان بسیار کاهش می یابد.

پوشش نواحی بی دندانی خصوصا در ناحیه جلوی فک و دهان همیشه از دغدغه های کسانی بوده است که از این مشکل رنج می برند.کاشت دندان به دلیل هزینه ها و زمان بر بودن همواره مانعی بزرگ تر بر سر راه متقاضیان بوده است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای دندانپزشکی قدم هایی بر سر حل این مشکل برداشته شده است و در کلینیک های تخصصی و مطب های دندانپزشکان متخصص به روش های گوناگون برای حل این مشکل دست به کار شده اند.

یکی از جدیدترین روش ها که به وسیله فراهم آوردن شرایط به وجود آمده است کاشت دندان در نواحی بی دندانی در یک روز است یعنی در واقع کسی که با مشکل بی دندانی مواجه است خصوصا در نواحی دندان های جلو که به واسطه لبخند زدن نمایان می شوند با استفاده از این روش در مدت زمان یک روز صاحب دندان می شود.

لازم به ذکر است داشتن شرایط کامل برای کسی که قصد دارد از این نوع درمان استفاده کند لازم و ضروری است به این معنی که استخوان فک بیمار به علت ایجاد بی دندانی ، نوع و شرایط دندان های مجاور در استفاده از این روش درمان موثر است.

ویدئوی منتشر شده در این بخش نشان می دهد که کاشت ایمپلنت و تحویل روکش مناسب در یک روز در کلینیک دندانپزشکی مدرن امکان پذیر است.