سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران, دندانپزشکی شبانه روزی تهران, بهترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بهترین دندان پزشکی تهران, دندان پزشکی شبانه روزی تهران, بزرگترین کلینیک دندان پزشکی تهران

کاشت ایمپلنت با کیفیت به روش دیجیتال

کاشت ایمپلنت با کیفیت به روش دیجیتال، عنوانی است که می خواهیم به توضیح آن بپردازیم، این روش می تواند جایگزین مناسبی برای روش های درمان، سنتی می باشدو در آینده ای نه چندان دور، دندانپزشکی دیجیتال کاملا رایج خواهد شد و با توجه به دیجیتالی شدن روند های درمانی، از جمله درمان ایمپلنت ، سرعت، دقت و کیفیت کار نهایی افزایش می یابد.

ایمپلنت های دندان بهترین گزینه برای جایگزینی دندان می باشد، همچنین با استفاده از روش جدید دیجیتال بهتر هم خواهد شد، نه تنها دندان کاشته شده می تواند کارایی و جذابیت دندان طبیعی را داشته باشد، بلکه با یک روش جراحی راحت تر مواجه خواهیم شد که 15 دقیقه طول می کشد، و ممکن است تنها 3 دفعه برای مراجعه به دندانپزشک زمان احتیاج داشته باشیم، در حالی که روش سنتی جراحی ایمپلنت به هفت بار مراجعه یا بیش تر احتیاج دارد.

ایمپلنت دیجیتال

وسیله ای به نام surgical guide  در جراحی دیجیتال ایمپلنت به کار می رود، که با استفاده از آن مکان دقیق کاشت ایمپلنت مشخص می شود، و می تواند باعث پایداری بالا و منظم بودن شکل دندان شود.

همه فواید ایمپلنت دندان:

فواید ایمپلنت ندان با روش دیجیتال همانند فواید کاشت دندان با روش های قدیمی است که شامل موراد زیر است:

1) ظاهری مانند دندان طبیعی

2) عملکرد دندان طبیعی

3) بدون نیاز به توجه خاص

4) روش مناسب برای حفظ ساختار صورت

5) طول عمر زیاد ایمپلنت

هیچ کدام از این مزایایی که گفته شد در روش ایمپلنت دیجیتال از بین نمی رود، اما فواید بیش تری هم نسبت به روش سنتی دارد.

مدت زمان جراحی کوتاه تر:

یکی از بهترین فواید کاشت ایمپلنت دیجیتالی، این است که مدت زمان کاشت ایمپلنت زیاد طول نمی کشد، در حالی که کاشت دو واحد ایمپلنت ممکن است 130 دقیقه طول بکشد، مرحله جراحی ساختگی در روش جراحی دیجیتال این امکان را به ما می دهد، تا تمام مراحل جراحی را بتوان پیش از اجرا به انجام رساند.

در نتیجه مراحلایمپلنت کمتر از 15 دقیقه انجام می شود.

تحویل فوری روکش ایمپلنت:

با استفاده از کاشت دندان به روش دیجیتال، با احتمال بسیار بالا روکش موقت در همان روز قابل دریافت خواهد بود، و همچنین در این روش بازسازی سریع تر خواهد بود.

دیگر روش های سریع انجام ایمپلنت:

بسیاری از مردم گمان می کنند که ایمپلنت دندان ممکن است باعث آسیب شود، اما باروش جدید بیهوشی، هیچ ناراحتی در طول این جراحی وجود ندارد، همچنین با روش ایمپلنت دیجیتال این راحتی بیش از پیش کاهش می یابد، زیرا نیاز به برش لثه نیست، این روش به ما اجازه می دهد که اختلال در لثه و فک را به حداقل برسانیم.

نیاز کمتر به  دندانپزشک:

در روش سنتی جراحی ایمپلنت، باید برای انجام هر مرحله کاشت دندان، به دندانپزشک مراجعه شود، این به این معنی است که حداقل هفت بار برای کاشت ایمپلنت باید به دندانپزشک مراجعه کرد، اما با روش دیجیتال کاشت دندان، تنها 2-3 بار ملاقات با دندانپزشک احتیاج است.

زمان بازیابی کوتاه:

به این دلیل که جراحی کاشت ایمپلنت بدون برش و بدون بخیه انجام می شود، در نتیجه زمان نقاهت بسیار کاهش می یابد و افرادی که متقاضی کاشت ایمپلنت هستند کمتر دچار ناراحتی می شوند.

دقت و پایداری بیش تر:

به عنوان بخشی از موارد برنامه ریزی شده طراحی و ساخت  surgical guide  جهت یافتن مکان دقیق کاشت ایمپلنت مورد استفاده قرار می گیرد.