سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران, دندانپزشکی شبانه روزی تهران, بهترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بهترین دندان پزشکی تهران, دندان پزشکی شبانه روزی تهران, بزرگترین کلینیک دندان پزشکی تهران

معرفی روش all on 6 کاشت ایمپلنت

اووردنچر روش جانشینی دندان برای افرادی می باشد که کل دندان های خود را از دست داده اند، پروتز نوع متحرک نوعی از اووردنچر است که ممکن است هنگام غذا خوردن  یا صحبت کردن دچار مشکل بشوند، اما پس از بررسی موقعیت فک توسط دندانپزشک می توان از اووردنچرهای برپایه ایمپلنت استفاده کرد.

روش کاشت ایمپلنت all on 6 برای استفاده فوری و جایگزینی سریع دندان از دست رفته استفاده می شود، این روش برای جایگزینی کامل دندان در فک بالا یا فک پایین طراحی شده است، در واقع هزاران هزار بیمار از فواید این نوع جانشینی دندان بهره مند شده اند و این نوع روش درمانی جایگزین سالم تر وموفق تری برای دنچرها (پروتز ها) هستند.

ایمپلنت

روش کار ایمپلنت all on 6 چگونه است؟

در این روش پروتز دائمی با استفاده از 6 ایمپلنتی که در فک قرار داده می شود در دهان گذاشته می شود، اما قبل از آن پزشک باید ارزیابی دقیقی از وضعیت استخوان با استفاده از اسکن اشعه ایکس و سی بی سی تی به دست بیاورد تا با استفاده از آن میزان تحلیل استخوان را برای قراردادن ایمپلنت ارزیابی کند.

در نتیجه ایمپلنت هایی که در فک قرار می گیرند مانند ریشه های طبیعی از تحلیل استخوان جلوگیری می کنند و باعث ایجاد لبخند طبیعی می شوند.ویژگی های یک کاندیدای مناسب کاشت ایمپلنت چیست؟

شخصی که تنباکو مصرف می کند یا این که دارای بیماری نظیر دیابت می باشد، کاندیدای مناسبی برای روش all on 4 نیست، این روش برای اشخاصی که یک قوس کامل دندان خود را از دست داده اند استفاده می شود، پس روش ایمپلنت all on 6 یک روش پایدار، ایمن و بلند مدت است و جایگزین بسیار مناسبی برای دنچر ( پروتز ) سنتی می باشد.

فواید ایمپلنت:

ایمپلنت all on 6 به ندرت احتیاج به پیوند استخوانی دارد.

روش بهداشت و تمیز کردن دنچر all on 6بسیار آسان است.

مدت زمان درمان و بهبود آن بسیار کوتاه تر از روش سنتی ایمپلنت می باشد.

گذشته از این مورد که ایمپلنت بعد از گذاشتن در فک دارای استحکام بسیار زیاد می باشد اما مدتی بعد از جراحی ایمپلنت باید نکات مراقبت را رعایت کرد تا به درستی ایمپلنت به استخوان جوش بخورد .