سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران, دندانپزشکی شبانه روزی تهران, بهترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بهترین دندان پزشکی تهران, دندان پزشکی شبانه روزی تهران, بزرگترین کلینیک دندان پزشکی تهران

مزایای کاشت ایمپلنت دندان نسبت به بریج

ایمپلنت های دندانی بر خلاف بریج دندان که باید برای جایگزینی دندان های از دست رفته، دندان سالم را نیز تراش دهیم، نیازی به انجام این کار ندارد و به کمک پایه ایمپلنت در فک ثابت می شود.

ایمپلنت

بریج های دندانی که دچار فرسودگی شده اند، باعث به وجود آمدن دردسر و مشکلاتی در بهداشت دهان و دندان می شوند، و درهنگام کشیدن نخ دندان مشکل ایجاد می کنند، نخ دندان کشیدن بریج بسیار دشوار است ، طبق گفته ی محققان این بریج ها به هیچ وجه نباید جایگزین ایمپلنت های دندانی بشوند، بسیاری از افراد حدود 20 سال است که بریج را به عنوان جایگزین دندان از دست رفته در دهان خود دارند، به گفته ی محققان زمانی بریج دندانی برای جایگزینی دندان از دست رفته استفاده می شده است و در آن زمان عمومیت داشته است. بریج دندانی فرسوده برای دندان های سالم بسیار مضر می باشد، به طور کلی یک بریج به هیچ کجا وابسته است، پس چرا از چیزی استفاده کنیم که به هیچ چیز وابستگی دارد؟

برای بسیاری از بیماران کاشت ایمپلنت برای جایگزینی دندان بهترین درمان است زیرا ، زیرا باعث حفظ استخوان فک می شود، به راحتی می توان نخ دندان کشید، پوسیده نمی شود و عملکردی مانند دندان طبیعی دارد.

همچنین مانند بریج در ایمپلنت کردن دندان نیازی به آسیب به دندان های اطراف نیز نمی باشد.

در طی دو دهه گذشته در طرح درمان های prosthodontic به دلیل پذیرش ایمپلنت های دندانی به عنوان گزینه ای برای جایگزینی طولانی مدت دندان از دست رفته به صورت چشم گیری تغییر کرده است. طبق گفته ی محققان چرا روش های پر خطر را به کار ببریم ، در حالی که ایمپلنت های دندانی قابل پیش بینی و جایگزین بهتری هستند.

پل های دندانی به طور کلی بعد از 5 تا 10 سال با شکست مواجه خواهند شد. زیرا این پل ها دندان را به دندان مجاور متصل می کند، بنابراین پس از مدتی سطوح ریشه در زیر پل به دلیل غیرممکن بودن رعایت صحیح بهداشت در آن و عدم توانایی کشیدن نخ دندان دچار پوسیدگی می شود و به دلیل غیرممکن بودن تصحیح آن ، بریج باید جایگزین شود.

همچنین مشاهده می شود دندان های که پل روی آن ها قرار داشت دچار مشکل شده و نیازمند پل های بلندتر است که باعث سازش بیشتر می شوند.

امروزه عمل جراحی کاشت دندان بسیار دقیق انجام شده و باعث افزایش سرعت انجام آن می شود، همچنین دارای دوام طولانی و با 97 درصد نرخ موفقیت جراحی همراه بوده است.

به همین دلیل توصیه می شود قبل از تصمیم گیری برای جایگزینی دندان با پل ایمپلنت دندان را به عنوان الویت قرار دهید.