سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران

دندانپزشکی کودکان بزرگسالان تهران, دندانپزشکی شبانه روزی تهران, بهترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بهترین دندان پزشکی تهران, دندان پزشکی شبانه روزی تهران, بزرگترین کلینیک دندان پزشکی تهران

مرکز کلینیک ایمپلنت لیزری در تهران

یکی از کاربردی ترین اختراعات لیزر می باشد، زیرا با استفاده از لیزر در دندانپزشکی ، می توان در مدت کمتر بدون آسیب به بافت اطراف جراحی را انجام داد.

ایمپلنت

 

ایمپلنت های دندان از لحاظ گزینه های درمانی و همچنین از لحاظ استفاده از لیزر در دندانپزشکی بسیار پیشرفت کرده است، استفاده از لیزر در دندانپزشکی در طی 10 تا 12 سال اخیر با گسترش لیزرهای دیودی که در بافت نرم به کار می رود، گسترش پیدا کرد. . لیزرها مزایای زیادی جهت بهبود بخشیدن به مراحل قبل درمان، حین درمان، و یا بعد از درمان در ایمپلنتولوژی مدرن را دارا می باشند.

بخش کاربرد لیزر در ایمپلنتولوژی توسط روسی ها کشف شد، آن ها متوجه شدند لیزر بافت نرم در هنگام ایمپلنت دندان، در بهبود تاثیر دارد.

نور از طریق لیزر منتشر می شود، این لیزر ممکن است در بافت اطراف انتشار یابد، منعکس شود، شکسته شود و یا جذب شود.

این نور با خاصیت آنتی باکتریال توسط ایمپلنت و یا بافت اطراف جذب می شود، مزایای استفاده از لیزر در دندانپزشکی ایمپلنت عبارتند از:

کاهش ورم، کاهش صدمه به بافت نرم لثه، عفونت هایی که باعث تحلیل لثه می شوند، و همچنین باعث کاهش درد بعد از جراحی می شود.

کاربرد لیزر در فعالیت کلینیکی:

استفاده از لیزر می تواند به 4 بخش متفاوت تقسیم شود: قبل جراحی، حین جراحی، پس از جراحی، هنگام پروتز.

استفاده از لیزر قبل از جراحی اولین مرحله از جراحی ایمپلنت به شمار می رود. شامل مواردی می شود که عبارتند از : ضدعفونی کردن محل جراحی، ضدعفونی کردن محل کشیدن دندان،لیزر خاصیت ضد باکتریایی دارد، و باعث استریلیزاسیون محل ایمپلنت می شود، لیزر erbium و diode باعث تصفیه می شود و بافت گرانوله را از محل کشیدن دندان حذف خواهد کرد.

 

لیزرهای co2، لیزرهای غیرتماسی هستند بنابراین می تواند سایز نقطه ای را افزایش دهند ، لیزرهای دی اکسید کربن در از بین بردن تگ های بافت نرم و همچنین تصفیه سطح بافت استخوانی موثرتر می باشند

 مشاهده ویدئو